سین زدن در تلگرام

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

عضویت در گروه

تبلیغات بازدیدی تلگرام

ارسال شده: دی ۳, ۱۳۹۷ ۹:۰۲ ب.ظ
  • استان: کل ایران

توضیحات بیشتر

تبلیغات بازدیدی تلگرام چیست؟

منظور از تبلیغات بازدیدی همان علامت چشم زیر پست های تلگرامی هست که به سین تلگرام هم معروف هست و به ازای هر بار دیده شدن به این سین یک عدد اضافه میشه و این بیانگر این هست که این تبلیغ یکبار دیده شده است ، به عنوان مثال اگر این سین عدد ۲۴۰۰ باشد، یعنی این تبلیغ توسط ۲۴۰۰ نفر دیده شده است.

بعضی از کانالهای تلگرامی تبلیغات بازدیدی تلگرام رو انجام میدن و هر کدام قیمت تبلیغات متفاوتی دارند، ولی معمولا قیمت ها تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند ولی بعضی از کانال ها میتوانند این تبلیغات را برای شما سریعتر و در زمان کمتری انجام دهند.

کسب درآمد از تبلیغات بازدیدی تلگرام

شما هم میتوانید از تبلیغات بازدیدی کسب درآمد داشته باشید، برای این کار لازم است که ابتدا یک کانال تلگرامی با موضوع جالب ایجاد کنید و بعد از آن با تبلیغ کانالتون و همچنین ثبت لینک در سایت های خوب و روش های دیگر تبلیغ کانال تلگرام  به جذب ممبر واقعی بپردازین و بعد از اون حتما افرادی به شما برای تبلیغات بازدیدی تلگرام مراجعه خواهند کرد.

قیمت تبلیغات بازدیدی

اما در پایان میخام قیمت تبلیغات بازدیدی کانال خودم رو براتون بیان کنم، ما به ازای هر ۳۰۰۰ بازدید مبلغی معادل ۵ هزار تومان از شما میگیریم، و شما برای تبلیغات بازدیدی در کانال ما کافی هست تا پشتیبان لینکدونی تماس بگیرین .

بدون برچسب

  

تبلیغات