گروه یاب سنندج

گزارش مشکل

درخواست شما در حال پردازش است ، لطفا چند لحظه صبر کنید ....

عضویت در گروه

گروه تلگرام بچه های سنندج

ارسال شده: اردیبهشت ۳, ۱۳۹۸ ۷:۱۲ ب.ظ

توضیحات بیشتر

لینک گروه کردستانی ها و بچه های سنندج یکی از بهترین گروه های کردی در تلگرام هست و همه سنندجی ها و کردها و بچه های استان کردستان در گروه تلگرام سنندج دعوت هستند و دوست داریم تا لینک گروه چت سنندج رو برای همه استان کردستان ارسال کنیم.

لینک گروه کردستان سنندج رو برای همکلاسی ها و دوستان و اقوام خودتون ارسال کنید تا لینک توسط شما پخش شود و همه از وجود لینکدونی سنندج اگاه شوند وخود این موضوع باعث افزایش دلگرمی ما به کار میشود.

گروه تلگرام کوردی مخصوص سنندجی ها و تمام کوردهای ایران هست و این یک فرصت خود برای جستجوی یک دوست مجازی است، و صد البته دوست واقعی با دوست مجازی خیلی تفاوت دارد پس ابتدا قدر دوست واقعی خودتون رو بیشتر بدونید.

گروه یاب سنندج و یا لینک یاب سنندج و یا لینکدونی گروه سنندج هیچ تفاوتی با هم ندارند و همگی قصد دارند تا لینک گروه های تلگرام کوردی را به شما معرفی کنند و ما هم با همین نییت کار خود را شروع کرده ایم و از شما درخواست داریم اگر توانایی مدیریت یک گروه تلگرامی را دارید گروه ایجاد کنید.

بله دوست عزیز، گروه تلگرام بچه های سنندج رو ایجاد کنید و گروهتون رو در کانال ما تبلیغ کنید تا دوستان و همشهریای کردی به گروه بیان.

تبلیغات