خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود ] ارسال لینک گروه
گزارش مشکل
عضویت در گروه
گپ تورکی گپمون خاص هس چون ادمیناش خاصن? دعوا=ریمو? پیوی بدون اجازه =ریمو? اد=بزن??? چت= تادلت بخواد? بی احترامی به هم =نکنین خواهشا???
تبریز ترکی
بازدید سایت www.coverpolishgama.com
۵۰تا ادد ۲۵تومن✔️ ۱۰۰تا ادد ۵۰تومن✔️✔️ ۲۰۰تا ادد ۱۰۰تومن✔️✔️✔️ دوستان اد بزنید پول بگیرید پیام دادن فعلا به صورت موقت تو گروه محدود هدف ما […]
باهم خوب باشیم پیوی بی اجازه نریم فحش ندیم بحث سیاسی نکنیم شاخ بازی درنیاریم
اهل تهرانم گروه در تهران میچتم با بچه های تهران میگپم با بچه های تهران گپ و چت در دیار تهران