خوش آمدید ، مهمان ! [ ثبت نام | ورود ] ارسال لینک گروه
گزارش مشکل
عضویت در گروه
قانون نداریم اما بچه های باحالی داریم
به گروه باحال نیشابوریا بپیوندین♥️
بدون برچسب
قانون بی قانون /: ! ادم مشتی خودش میدونع چیکا کنع …✌
با هم خوب باشیم و قانون را رعایت کنیم. اگر در گروه همه با هم دوست باشیم مشکلی پیش نمیاد
مخ بزن بعد برو پی ? صعی کن باهمح خوب باشی لینک نزا لف ندح خفش کن
همشهری های عزیز خوزستانی و اهوازی همه دوستانی جنوبی به این گروه خوش آمدین