قرار دادن لینک در لینکدونی

دسته‌بندی نشده آوریل 30, 2021

چرا باید لینک خود را در لینکدونی قرار دهیم؟

همانطور که در مطلب ثبت لینک گروه تلگرام نیز عنوان کردیم ، خیلی از مدیران گروه های تلگرامی بعد از ایجاد گروه به فکر شلوغ کردن گروه خود میفتن که یکی از راههای موثر جهت افزایش ممبر گروه تلگرام قرار دادن لینک در لینکدونی بود.

پس ما برای اینکه یک گروه داشته باشیم که افراد در آن چت و گپ داشته باشند حتما باید نسبت به ثبت لینک در لینکدونی اقدام کنیم، وگرنه امکان افزایش ممبر به هیچ عنوان امکانپذیر نیست.

ثبت لینک در لینکدونی

ثبت گروه تلگرام در لینکدونی

البته همان ممبرهایی هم که در گروه هستند، هنگامی که ببینند که افراد در گروه چت نمیکنند، آنها نیز از گروه خارج میشوند و ما باید با نگاه کردن به همین موضوع به دنبال ثبت لینک گروه خود باشیم.

روش ثبت و قرار دادن لینک به چه صورت هست؟

خوب در اینجا میخواهیم به شما قرار دادن لینک در لینکدونی را آموزش دهیم و به شما بگوییم که چگونه میشود لینک خود را در لینکدونی ثبت کنیم، و روش هایی که برای اینکار وجود دارد را با همدیگر مرور کنیم.

راحترین کار برای این موضوع پیام دادن به پشتیبان لینکدونی هست که ما برای شما یک راه ارتباطی در زیر قرار داده ایم، شما برای این  موضوع کافی هست تا روی بنر زیر کلیک کنید.

قرار دادان لینک در لینکدونی

ثبت گروه در لینکدونی

شما بعد از اینکه به پشتیبان لینکدونی پیام دادین ، او شما را جهت گزاشتن لینک راهنمایی میکند، معمولا پشتیبان برای شما شرایط و زمان گزاشتن لینک را با خودتان در میان میگذارد.

خوبی این کار به این است که شما با توجه به تایم هایی که دارین میتوانید ساعت ثبت لینک گروه در لینکدونی را با پشتیبان هماهنگ کنید و این یکی از خوبی های این روش ثبت گروه هست.

به عنوان مثال شما یک کارمند هستید و در ساعت ۷ صبح تا ۴ عصر سر کار هستید و نمیتوانید در این ساعت گروه خود را مدیریت کنید و برای همین میتوانید تایم شب را انتخاب کنید.

البته برعکس این موضوع هم هست، مثلا شما یک کارگر شب کار هستید و  تایم مدیریت گروه در شب را ندارید و میتوانید ساعت قرار دادن لینک خودتان در لینکدونی را روز انتخاب کنید.

تبلیغ گروه در لینکدونی

ثبت لینک گروه

کار کردن با این لینکدونی چه مزیت هایی دارد؟

اما سوال بعدی که برای شما پیش می آید این است که این لینکدونی چه مزیت هایی دارد و اصولا چه دلیلی وجود دارد که من لینک خود را در این لینکدونی ثبت کنم ؟

در جواب این سوال باید بگویم که این لینکدونی با کلماتی همچون گروه تلگرام و لینک یاب و لینکدونی در صفحه اول گوگل هست و قطعا ممبرهای واقعی  دارد و این باعث میشود تا شما با قرار دادان لینک گروه چت خود در لینکدونی ممبر واقعی جذب کنید.

این ممبرهای واقعی حتما تا پایان با شما همراه خواهند بود و باعث میشود تا شما یک گروه فعال و جذاب داشته باشید که خود این موضوع در نهایت یک امتیاز مثبت محسوب میشود.

البته این سیستم برای مشتریان وفادار امتیازاتی را در نظر گرفته و تخفیف به افرادی که بخواهند مجدد به ثبت لینک در لینک یاب کنند قائل میشود و من خودم میگویم ما نباید این فرصت را از دست بدهیم که فکر کنم شما هم نظرتان همین است.

قرار دادن لینک گروه چت در کانال لینکدونی

آیا روش های دیگری هم وجود دارد؟

قطعا در حوزه لینکدونی افراد دیگری نیز فعالیت میکنند و شما میتوانید برای بهره مندی از خدمات همکاران بنده میتوانید در گوگل کلمات لینکدونی و لینک یاب و گروه تلگرام و دیگر کلمات مرتبط را سرچ کنید.

بعد از هدایت به این کانال ها در بخش توضیحات کانال راه ارتباطی جهت قرار دادن لینک و شرایط تبلیغات گزاشته شده است که میتوانید از این سیستم ها بهره برداری کنید.

ثبت لینک در لینکدونی به صورت رایگان امکان پذیر هست؟

بعضی از لینکدونی ها حاضرند تا لینک شما را به صورت رایگان در کانال خود قرار دهند، البته این موضوع را مد نظر داشته باشید که این کانال ها بابت این موضوع به شما بنری میدهند که شما باید آنرا سین بزنید.

ما با توجه به تحقیقی که انجام داده ایم با توجه به رایگان بودن موضوع اصلا بازدهی ندارد و اگر به دنبال ثبت رایگان لینک در کانال لینکدونی هستید، میتوانید لینک خود را در تل گروه رایگان ثبت کنید و یا اینکه در بخش نظرات همین مطلب لینک خود را به همراه توضیحات درج کنید تا ما آنرا برای شما تایید کنیم.

بدون برچسب

  

تبلیغات

21 پاسخ ها به “قرار دادن لینک در لینکدونی”

  1. نام گروه رفقای عشق✅
    ۱⃣باادب و احترام داشته باش✅
    ۲⃣مثبت?۱۸ممنوع✅
    ۳⃣بامعرفتی بیا✅

  2. تبلیغات گروه های تلگرامی

    https://t.me/joinchat/AAAAAFAaVg6CBFrSqPxyyA
    @link_sara34

  3. Duhevebshsh

  4. ?Welcome to the kashan jelesia?
    بِسْمِ ٱللّٰهِ ٱلرَّحْمٰنِ ٱلرَّحيم
    لینک کانال ❤?
    @tanzeh1kashan2jelesiha
    Bi adabi=?
    Kalkal=?
    +۱۸?=?
    DAva va koShonat=?
    Sahk bazi=?
    bahs ba admin ha=?
    لینک گروه?❤
    https://t.me/joinchat/Gy3KJlh6JWgDJiWF8DDF5A

  5. ای کانال اخرشه فقط بیا ببین

  6. خسته نباشید ممنون

  7. ??گپ دورهمی دوستان

    توهین ،بی احترامی?

    بحثودعوا?

    مثبت ۱۸?
    https://t.me/joinchat/IS0ewFOBF6KPm9h-AZxNeA
    پی وی?

  8. https://t.me/joinchat/IS0ewFOBF6KPm9h-AZxNeA

  9. پاشووووو بیا در آوریل 17, 2019 @ 5:42 ق.ظ

    ➊-Link?
    ➋-Post?
    ➌-Sexy?
    ➍-Xlisi?
    ➎-Khaz?
    ➏-Dava?
    Pv= #Remove?
    ✨Group Link ⤵
    https://t.me/joinchat/CqaYIVTVMt1HBDKcz28-jA

  10. https://t.me/joinchat/I_4spw9YH0tl-4Z_OTfL3w
    گروه لرستان.بروجرد .خرم اباد

  11. بیاین در چه سمی هستین در ایتا

  12. ممنونم از این وبسایت

  13. بامعرفت ها در ژوئن 6, 2019 @ 2:20 ب.ظ

    گروه با معرفت ها
    شاخ نباش قانون نمیزارم

    :
    https://t.me/joinchat/KvfNbRZBwq3dF6xLZb7tew

  14. نوید باقری در جولای 29, 2019 @ 3:46 ق.ظ

    https://t.me/joinchat/Er8PqhQE_TBKtzSd-tqYeg

    همه چی ازاد
    گروه باحالی امید وارم خوشتون بیاد

  15. https://t.me/joinchat/DzRKG1foRB8QUU1sAgFtbg

  16. گروه دورهمی تفریحی

  17. درباره ی آگو ئرو کسایی که هواداران آگوئرو هستن بیان تو این کانال

  18. https://t.me/+yieNV1QzTOJiMjU8

  19. محسن زیبا در دسامبر 15, 2022 @ 2:24 ب.ظ

    https://t.me/TMQoJFaDrpAyZGE0

دنبالک ها / پینگ بک ها

  1. تل گروه | تبلیغ کانال تلگرام
  2. تل گروه | 5 روش خوب و رایگان جهت ثبت لینک گروه تلگرام در جهت گرفتن عضو فعال

ارسال نظر

  • گروه مشهدیا

    گروه تلگرام مشهد

    با در آگوست 31, 2018 - 11 نظرات

    گروه مشهدیها در بررسی گروه های تلگرامی شهرهای ایران ما در این مطلب قصد داریم تا لینکدونی مشهد و گروه تلگرام مشهدیها رو بهتون معرفی کنیم و به بررسی این گروه تلگرامی میپردازیم، البته گروه تلگرام مشهد رو چند روز هست که ایجاد کردیم و خوشبختانه در این چند روز استقبال خوبی نیز از این […]

  • لینک واتساپ

    گروه واتساپ | لینک واتساپ | گروه چت واتساپ | چت واتساپ

    با در آگوست 31, 2019 - 4 نظرات

    اگر دوست دارید تا عضو گروه های واتساپ بشین میتونید روی بنر زیر کلیک کنید و عضو گروه های واتساپ بشین و با دوستان دیگر خود در واتساپ چت کنید. البته در این لینکدونی گروه های تلگرام هم هست و شما میتونید هر گروهی که دوست داشتین رو عضو بشین و اگر به گروه واتساپ […]

  • گروه اصفهانیها

    گروه تلگرام اصفهان

    با در آگوست 28, 2018 - 7 نظرات

    گروه بچه های اصفهان تلگرام در گروه تهران ما به بحث و بررسی گروه تهران پرداختیم و در این مطلب به گروه بچه های اصفهان تلگرام مپردازیم و از شما دعوت میکنیم تا به این گروه بیان، این گروه همانطور که از اسمش پیداست مخصوص بچه های خوب اصفهانی هست. عضویت در گروه تلگرام اصفهان […]

  • ثبت لینک گروه تلگرام

    با در می 5, 2021 - 206 نظرات

    چرا ثبت گروه تلگرام باید انجام دهیم؟ بهتر دانستم قبل از اینکه بخواهم روش های ثبت گروه های تلگرام را به شما آموزش دهم ، به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا باید گروه تلگرام خودمان را ثبت کنیم. اگر میخواهید آموزش ثبت گروه تلگرام رو به صورت فیلم ببینید میتونید به فیلم زیر مراجعه […]

  • لینکدونی گروه تلگرام

    با در ژوئن 10, 2018 - 11 نظرات

    معرفی لینکدونی گروه تلگرام لینکدونی گروه تلگرام با هدف معرفی گروه های تلگرام ایجاد شده است، در این لینکدونی لینک گروههای تلگرامی شما گذاشته میشه، ما سعی میکنیم تا مجموعه ای از بهترین لینک های گروه های تلگرامی را در لینکدونی خود قرار دهیم. این لینکدونی مجموعه ای بی نظیر از تمامی گروههای تلگرام هست، […]

تبلیغ رایگان کانال تلگرام در گوگل ثبت لینک گروه در لینکدونی رایگان ثبت لینک گروه واتساپ ثبت گروه در لینکدونی ربات دوستیابی بر اساس شهر ربات دوست یابی تلگرام کاملا رایگان ربات دوست یابی تهران ربات دوست یابی مشهد ربات دوستیابی واتساپ ربات دوستیابی کرج ربات چت ناشناس در گوگل ربات چت ناشناس یک همدل سامانه ثبت گروه تلگرام شبهای تهران تلگرام لینک تلگرام اصفهان لینک گروه استانبول لینک گروه بچه های یزد مرجع کانال تلگرام چت یزد تلگرام کانال ایرانیان مقیم ازمیر گذاشتن لینک گروه تلگرام در گوگل گروه بچه های اصفهان تلگرام گروه تلگرام اصفهان زیبا گروه تلگرام اصفهان شهر زیبای خدا گروه تلگرام ایرانیان مقیم ازمیر گروه تلگرام ایرانیان مقیم استانبول گروه تلگرام ایرانیان مقیم وان گروه تلگرام بچه های یزد گروه تلگرام تهران شمال گروه تلگرام دوست یابی یزد گروه تلگرام مهاجرت به ترکیه گروه تلگرامی باجنبه ها گروه دختر پسرای اصفهان تلگرام گروه دختر پسرای یزدی گروه دوستیابی تلگرام اصفهان گروه دوستیابی تلگرام تهران گروه پاتوق یزدی ها گروه چت بچه های یزد گروه چت ترکیه تلگرام گروه چت تلگرام استانبول گروه چت تلگرام تهران و کرج گروه چت تلگرام کرج گروه چت یزدی ها گروه کار تلگرام گپ تهران